A Secret Weapon For ثبت شرکت در امارات

Wiki Article

علامت یکسان یا مشابه و کالا یا خدمات غیر مشابه

. . . علاوه بر موارد مطروحه فوق با توجه امکانات فنی مو جود ،این شرکت توانایی طراحی پوشش های مختلف بیمه ای قالب بیمه نامه های مد نظر سرمایه گذاران محترم را با هر سقف از سرمایه دار می باشد.

حاکثر این کارمزد نیز ترتیب پنجاه و یکصدو پنجاه دلار می باشد

مجازات جرایم اینترنتی برای هر یک از تخلفات در اینترنت چقدر است؟ (بخش اول)

بله آدرس منزل شما جهت مشخص کردن محل اقامت ایشان در ایران برای دریافت ویزا کفایت می کند. در صورتی که ایشان قصد داشته باشند ویزایشان را از کنسولگری دریافت و سپس وارد ایران شوند نیازی به انجام کار خاصی در فرودگاه هاشمی نژاد نمی باشد.

□ امادگی جهت واگذاری زمین منظور ایجاد مراکز تبادل کالا(کارگوویلیج) توسط بخش خصوصی

کد فراگیر

وکیل طلاق حرفه‌ای – مشاوره حقوقی دقیق با وکیل دعاوی طلاق در تهران

ویزای ایران برای اتباع خارجی با توجه به هدف مهمان متفاوت است. انوع ویزای ایران شامل ویزای توریستی ایران، ویزای تجاری ایران، ویزای درمانی ایران، ویزای اقوام و بستگان ایران می‌شود.

مقرررات روادید برای اتباع خارجی مناطق ویژه اساس ضوابط داخل کشور است ولی مناطق آزاد روادید مرزهای ورودی اعطا می گردد.

مقررات کار و بیمه اجتماعی استخدام اتباع خارجی مناطق آزاد تابع مقررات click here خاص مناطق می باشد دسترسی مناطق ویژه اقتصادی تابع مقررات داخل کشور است.

ب) حذف بورکراسی اداری زائد و سهولت فرایند ثبتی: متقاضیان می توانند با راهنمایی و مشاوره کارشناسان اداره ثبت شرکت ها و شرکت خود را ظرف یک الی یک روز و نیم ثبت برسانند که این مدت زمان نحو قابل ملاحظه ای از سرزمین اصلی و حتی سایر مناطق آزاد کمتر بوده نحوی که این مدت زمان فرایند ثبت شرکت قابل رقابت با سایر مناطق آزاد جهان و کشور های پیشرفته می باشد.

کارمزد خرید اسکناس یک هزار و کارمزد فروش دو هزار می باشد. تبدیل ارز ریال از محل حواله ارزی حساب های ارزی و حساب های واسطه ای بانک نیز بدون کارمزد می باشد . پرداخت ارز صورت اسکناس از حساب مشتری نیز صورتی که ایشان ارز را صورت اسکناس حسابشان واریز کرده باشند بدون کارمزد خواهد بود و غیر این صورت ( حالتی که وجوه واریز شده حساب از محل حواله های یافت شده باشد) پرداخت ارز صورت اسکناس دو هزار کارمزد خواهد داشت . نرخ خرید و فروش ارزها و همچنین تبدیل انها ریال مناطق آزاد بر اساس عرضه و تقاضا بازارآزاد تعیین می گردد.

ما می توانیم درخواست ویزای ایشان را به وزارتخارجه ارائه کنیم و در صورت موافقت وزارت امور check here خارجه و دریافت تاییدیه (کد رفرنس) ایشان می توانند به واحد های کنسولی ایران مراجعه و ویزای خود را دریافت کنند.

Report this wiki page