شرایط ثبت شرکت Things To Know Before You Buy

Wiki Article

موضوع تعیین نام شرکت را قبلا تحت عنوان راهنمای انتخاب نام شرکت بررسی نموده ایم که پیشنهاد می نماییم آن را مطالعه نمایید.

با نظر به اینکه مستند به تصویر مصدق گواهی عدم حضور دفتر اسناد رسمی .

پاسخ با سلام من میخوام شرکت ثبت کنم. سوال اول اینکه من میخوام یک شرکت پیمانکاری خصوصی بزنم از انواع شرکت سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، شرکت تعاونی، شرکت تضامنی و … باید کدوم نوع رو برای شرکت پیمانکاری انتخاب کنم؟؟

اتاق تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و اعضای وابسته به آن التزام خود را به قانون اساسی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارند.

دانلود نمونه اساسنامه شرکت تعاونی تامین نیاز مشاغل خانگی

مراحل ثبت شرکت اینترنتی در اداره ثبت شرکتها با ۹ گام دقیق✔️

و سوال دوم اینکه موrع ثبتنام تو سایتی که معرفی کردید داخل فرمش دوتا گزینه بود به نام خوشه و گروه که هیچ گزینه ای برای انتخاب نداشت و حتما هم باید یک گزینه انتخاب بشه برای این دوتا باید چکار کنم؟؟؟

لازم به ذکر است که هر بار پس از وارد کردن یک نام درخواستی جدید و اطلاعات مرتبط با آن باید این گزینه را انتخاب کنید تا به قسمت پایین این فرم افزوده شود.

همکاران گرامی ما در موسسه حقوقی مشهور در تمام نمایندگی‌ های ما در شهرهای مختلف ایران و برخی از مهمترین کشورهای جهان، قبل از مقوله همکاری، در واقع دوست ثبت شرکتهای تهران و شریک کاری ما محسوب می‌ شوند و به همین دلیل است که بسیار دلسوزانه و با عشق فعالیت میکنند و پیشرفت و بالندگی موسسه را پیشرفت و موفقیت خود میدانند.

نام ونام خانوادگی ............................... نام پدر ............. شماره شناسنامه ................. محل صدور...................... تاریخ تولد...../...../......... شماره ملی ................................. نشانی و کدپستی : .................................................................................... تلفن ثابت :.................... تلفن همراه : .................................. آدرس اینترنتی : ................................................................ نام ونام خانوادگی ............................... نام پدر ............. شماره شناسنامه ................. محل صدور...................... تاریخ تولد...../...../......... شماره ملی ................................. click here نشانی و کدپستی : .

برای اثبات رابطه زوجیت میتوان از شهادت شهود استفاده کرد. شاهدهایی که در ازدواج زوجین بوده اند میتوانند نسبت به این عمل شهادت بدهند البته باید عاقل و بالغ باشند تا شهادت آنها مورد قبول واقع شود. همچنین اگر یکی از زوجین شاهد بیشتری داشته باشد، هریک از شاهدان نسبت به زوجیت زوجین قسم یاد کنند، دادگاه به نفع او حکم صادر می کند و در صورتی از نظر تعداد مساوی باشند، دادگاه با قرعه کشی، نفری را انتخاب می کند که باید نسبت به رابط زوجیت زوجین قسم بخورد، اگر کسی که با وجود شاهدان بیشتر، نسبت به رابطه زوجیت قسمی یاد نکند، در این صورت رابطه زوجیت سندیتی ندارد و ساقط خواهد بود.

به کلیه مراحل گفته شده در فوق به اختصار و در اصطلاح ثبت شرکت گفته می شود.

با توجه به فعالیت بنده از انواع شرکت سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، شرکت تعاونی، شرکت تضامنی و … باید کدام یک از آنها را برای تأسیس شرکت خود انتخاب کنم؟؟

مراحل ثبت شرکت مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها چگونه است؟ وکیل پایه یک دادگستری در این نوشته شما را با صفر تا صد اقدامات لازم، مدارک مورد نیاز، مدت زمان، نحوه ثبت شرکت، مراحل دقیق ثبتی و راهنمای ثبت شرکت اینترنتی در سامانه ثبت شرکتها از اولین گام تا روزنامه رسمی با ۹ گام […]

Report this wiki page